Jaka powinna być skuteczna agencja pozycjonująca dla branży dekoratorskiej?

Jaka powinna być skuteczna agencja pozycjonująca dla branży dekoratorskiej?
Agata Dobosz
Aranżacje i marketing
Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Branża dekoratorska w ostatnim czasie bardzo rozkwitła, co wpłynęło na zwiększenie jej konkurencyjności. Jeśli chcesz, aby to Twoja oferta była najlepiej widoczna w wyszukiwarkach, zadbaj o pozycjonowanie swojej strony. Pomoże Ci w tym agencja SEO. Jak wybrać odpowiednią i skuteczną agencję? Podpowiadamy.

W dzisiejszych czasach już chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że prowadzenie własnego biznesu, bez względu na branżę, powinno iść w parze z działaniami marketingowymi w internecie. Obecnie większość życia prowadzimy online – nawiązujemy kontakty, szukamy pracy, robimy zakupy, szukamy specjalistów i dopasowanych do siebie usług. Stworzenie własnej witryny, na której zaprezentujemy swoją ofertę oraz podzielimy się wiedzą i efektami dotychczasowych projektów, umożliwi kontakt z potencjalnymi klientami. Aby jednak owi klienci trafiali na naszą stronę, musimy zadbać o jej odpowiednie wypozycjonowanie, tak aby pojawiała się na jak najwyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania.

Czym zajmuje się agencja SEO?

Zacznijmy od wyjaśnienia określenia SEO. Skrót ten pochodzi od angielskiego wyrażenia Search Engine Optimization i oznacza optymalizację stron pod kątem wyszukiwarek internetowych. Agencje SEO zajmują się więc optymalizacją witryn, czyli takim ich pozycjonowaniem, aby były dobrze widoczne w wyszukiwarkach.

Wśród typowych działań agencji SEO można wyróżnić:

  • audyt SEO, czyli szczegółową analizę strony internetowej, zarówno pod kątem jej aspektów technicznych (na przykład szybkość ładowania witryny), jak i jej użyteczności i funkcjonalności;
  • content marketing – tworzenie wartościowych treści;
  • dobieranie słów i fraz kluczowych;
  • linkowanie, czyli zwiększanie ilości linków prowadzących do danej witryny;
  • prowadzenie social mediów;
  • pozycjonowanie sklepów internetowych;
  • działania promocyjne.

Agencja SEO nie tylko pomaga w ocenieniu stanu naszej witryny, lecz przede wszystkim opracowuje strategię, dzięki której zwiększy się ruch na stronie, co będzie wiązać się ze zdobywaniem nowych kontaktów, a dalej – wyższymi zyskami.

Jaka powinna być skuteczna agencja SEO?

Skuteczna agencja pozycjonująca powinna wyróżniać się kilkoma cechami, na które warto zwrócić uwagę, gdy szukamy specjalisty dla siebie. Przede wszystkim agencja godna zaufania stawia na kontakt z klientem, a więc sprawnie odpowiada na wiadomości, udziela odpowiedzi na wszystkie pytania, dba o regularne raportowanie efektów pracy. Profesjonalny kontakt powinien stanowić podstawę uczciwej współpracy.

Skuteczna agencja pozycjonująca to również taka, która w terminie wywiązuje się ze swoich zadań i nie tylko obiecuje konkretne działania oraz wyniki, lecz także je prezentuje.

Szukając agencji dla siebie, warto przyjrzeć się jej dotychczasowym działaniom i projektom. Niektóre agencje specjalizują się w konkretnych branżach, dzięki czemu znają specyfikę rynku i potrafią lepiej oraz skuteczniej opracować strategię.

Podczas nawiązywania współpracy z agencją SEO nie bez znaczenia są także szybkość i jakość działań czy koszty usługi i forma rozliczenia.

IdoSell – wygodna platforma dla Twojego sklepu

Działanie w branży dekoratorskiej często wiąże się z prowadzeniem sklepu internetowego. Sprzedaż online umożliwiają dostosowane do tego celu platformy e-commerce. Wśród nich można wyróżnić IdoSell. Czym jest IdoSell? To właśnie serwis stworzony z myślą o profesjonalnych sprzedawcach internetowych. Założenie e-sklepu na platformie nie jest skomplikowane, można także liczyć na pomoc specjalistów. Miesięczna opłata abonamentowa za prowadzenie sklepu zależy od wyboru pakietu, waha się od kilkudziesięciu do kilkuset złotych.

Co istotne, sklepy online można pozycjonować podobnie jak strony internetowe. Jak pozycjonować sklep internetowy na IdoSell? Przede wszystkim warto korzystać z narzędzi i usług, które oferuje sama platforma. Sklepy stworzone na IdoSell są bezpieczne (czyli nie dostają tzw. bana) i cieszą się wysokimi pozycjami w wynikach wyszukiwania, a to dzięki doskonałej optymalizacji kodu i certyfikacie SSL.

Jeżeli chcesz pomóc w pozycjonowaniu swojego sklepu, zadbaj o tworzenie i regularne dodawanie unikalnych treści, w które wpleciesz słowa kluczowe. Branża dekoratorska daje świetną okazję, by w tekstach eksperckich dzielić się swoją wiedzą, wskazówkami i efektami prac.

Zdj. główne: Igor Miske/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

  • Karolina 25.01.2022

    Idosell to jedna z lepszych platform na której możesz założyć swój sklep, znam wiele osób które zaczynały ze swoimi biznesami właśnie na tej platformie i były bardzo zadowolone, jednak nic nie zastąpi pozycjonowania https://boo.pl/pozycjonowanie-stron/ które spowoduje, że twój nowo otwarty sklep będzie z miesiąca na miesiąc coraz wyżej w wyszukiwarce.

  • Remigiusz 25.02.2022

    Z tego co sam zdążyłem rozgryźć, specjalnie owocnego biznesu bym nie stworzył i po czasie stwierdzam, że bez pomocy doświadczonych pozycjonerów o zadowalających efektach mojej strony mógłbym pomarzyć. O pomoc przy prowadzonym przeze mnie Blogu, zwróciłem się do agencji interaktywnej. Wpierw zaczęliśmy od audytu SEO https://sxo.pl/audyt-seo/ – strona uzyskała wszystkie poprawki i rozpoczęła funkcjonowanie w należytej formie. Zaczęło się skromnie i gdzieś ten ruch jakby rósł tydzień po tygodniu. Proces nie jest natychmiastowy, określiłbym go skokowym, jednak co najważniejsze – faktycznie działającym. Dobrze, że podobnie jak w przypadku branży dekoratorskiej, branża SEO również rośnie w siłę 😁.

Rekomendowane
Praktyki przyjazne środowisku w utylizacji niechcianych mebli
Praktyki przyjazne środowisku w utylizacji niechcianych mebli
Odkryj ekologiczne praktyki stosowane w bezpiecznej i odpowiedzialnej utylizacji niepotrzebnych mebli, przyczyniające się do ochrony naszej planety.
Ostatnie wpisy